2009-09-23
 12:05:26

Solig höstdag.

I måndags blev det två härliga promenader och jag hann träffa 3 underbara människor.

Jag började min dag med att umgås lite med min kära kusin Sandra.

Efter det åkte jag till min bästa flicka Jessica och vi tog nästan en timmes promenad. Vi har börjat en tävling genom Eskilstuna Kommun på tappa.se. Så nu kör vi järnet. Mamma, jag och Jessica är det vinnande tematet tror jag! Eller vad säger ni? :)
Efter promenaden tog vi lite lätt lunch och pratade en massa skit :) Alltid lika trevligt att träffa henne!

Sedan tog jag min lilla sportbil med gasen i botten och åkte hem till min fina vän Hanna och hämtade henne för en skogspromenad. Blev nog runt en timme där också!

                                        
                                         Fick till en fin bild på ett träd där det verkligen syns
                                         att hösten är här med alla härligt färger!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: