2010-05-06
 18:26:28

Fullbokad som vanligt.

Denna vecka har varit, som nästan alla veckor i mitt liv, fullbokad.. Jobbade i måndags och tisdag natt här i Örebro.. I onsdags var jag och firade min käre vän Jessica som fyllt år.. Var väldigt mysigt :) Var också hem till mamma och pappa och hämtade en tv på lån och en kista som jag fick av mamma :)
Idag har jag sovit bort halva dagen beroende på att jag bara hann sova i 1 1/2 timme igår efter jag gått av..
Sedan har jag varit och storhandlat inför helgen och nästa vecka, för imorgon så åker jag till Eskilstuna och jobbar..

Mitt liv går till största delen ut på att jobba, sova bort dagarna.. Det har blivt så efter att jag börjat jobba extra!
Men är glad att tjäna mera pengar :) Det är värt det i det långa loppet.

Dags att hitta på något att äta!

På återseende.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: