2009-11-14
 10:00:25

Morgonstund har guld i mun/mund, sant?

Lördag är perfekt för sovmorgon. Men svårt när näsan är täppt, halsen värker, hostar hela tiden.. Ja, jag fick helt enkelt gå upp lite tidigare än vad jag hade tänkt! :) Kan överraska älskling med lite frukost på sängen kanske?

Idag blir det färd till Västerås. Ska hälsa på hans mamma samt bror och ev. flickvän. Blir också att inhandla lite nyttigheter när vi är i storstaden, eftersom här finns inte så mycket affärer.. Så man får passa på :)

När vi gick och lade oss inatt, runt klockan 01.00, så snöade det massor. Marken låg fylld och bilarna var täckta.. När jag steg upp hade allt smällt bort.. Jag som alltid sagt att jag hatar snö, blev lite besviken. Det som var så fint med ett vitt täcke på marken.. Jag kanske börjar tycka om snö?

Ska se vad tv:n har att erbjuda såhär dags.
Hoppas ni alla får en kanon dag.
Trevlig helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: