2010-01-02
 13:33:21

Jul och Nyår.

Nu var det ett tag sedan jag skrev... Igen...
Har varit fullt upp kring både jul och nyår.. Flängt runt här och där!

Julafton har jag redan berättat om tidigare, men på juldagen var vi till min moster med familj och åt lite lunch.. På kvällen var det 25-årfest för en vän till oss.. Blev en trevlig kväll med mycket gott att dricka ;)

På annandagen begav vi oss till sambons bror i Köping och firade jul.. Där åt vi även årets sista julbord.. Man blir lagom trött på julbord efter jul, även fast det finns såå mycket olika rätter att välja på :)

Under söndagen var det lugn, eftersom sambon skulle upp och jobba på måndagen!

Min måndag var lugn, var ute och gick en promenad med Sofia! :)

Tisdagen vart det en shoppingrunda i Örebro, inhandlade skor, ramar, kläder, present etc. Åkte från Örebro dirket till Eskilstuna och firade min kusin som fyllde 18 år.. Åren bara flyger fram :)

Onsdag morgon kl. 8 var jag och handlade nyårsmaten.. Lugnt och skönt i butiken :) Åkte till systemet och handlade dricka till nyår gjorde jag när det öppnade klockan 10.. För klockan 10.30 skulle jag få besök av Linnea som skulle klippa mig! Skönt att bli av med de slitna toppar :)
Runt halv kom min fina vän Jessica på besök! Vi ordnade med lite lunch till sambon kom hem vid 14.00. Efter det blev det pepparkaksbak, skulle gjort det innan jul egentligen, men bättre sent än aldrig :)
Efter det hann vi med en tur ner på stan, sedan begav hon sig hemåt! Var lika trevligt som alltid att träffa Jessica! :)

Nyårsafton var lugn.. Åt en mysig trerättersmiddag :) Sedan tog vi oss till Tommy på kvällen och firade in det nya året. 2010 känns som det kan bli ett bra åt.. Känns som man säger det inför varje år! :)
Men faktiskt så känns det som att året kan bli mitt år, men tanke på träning, att gå ner i vikt, har en flytt att se fram emot inom en väldigt snar framtid etc.. Vi får se vad året har att erbjuda :)

Nyårsdagen var jag till Eskilstuna och firade min lillebror som fyllde 17 år.. Snart är min lilla lillebror myndig... Att han har blivit så stor :)

Idag är det en väldigt lugn dag! Jag ska jobba inatt, i och för sig är det bara en enkel natt.. Men att ha varit ledig i 10 dagar sätter sina spår! Ska bli skönt att återgå till vardagen måste jag säga! :)
Jag får jobba med Jessica inatt och det ska bli himla trevligt.. Var ungefär fyra veckor sedan! :)

Nu har jag skrivit av mig för ett tag..
Jag återkommer med lite bilder från jul och nyår senare!

Hoppas alla haft en underbar jul och ett fint nyår, för det har jag haft :)

På återseende!


Jessica

Alltid lika roligt att träffa dig också min kära vän:).



Klart att det kommer bli ett bra år. Som du skrev på min blogg, vårat år då vi lyckas med allt:)

Puss på min fina vän.



PUBLICERAT: 2010-01-03, 01:11:53 | URL: http://metrobloggen.se/jessiesroom
Ronya

ååååååååååååååh!!!! har du flyttat nu!!! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: