2010-01-27
 11:14:58

Örebroare.

Nu sitter jag för första gången och bloggar i Örebro. Det känns underbart!
Har länge längtat efter att det ska bli dags för oss att flytta, och nu är vi officiellt Örebroare! :)

Har varit mycket inför flytten och även nu efter så kommer dröja mellan inläggen, men jag lovar att det blir bättre! :)

Flyttlasset gick i lördags och våran lägenhet har redan börjat lika ett hem.. Vi har inte mycket kvar att plocka upp nu.. Skönt att få det gjort, dock så har vi inte stressat för att få det klart, det har bara gått väldigt snabbt.
Vi har gett bort och kastat mycket saker, det underlättade klart kan jag säga :)

Dags att fortsätta att packa upp innan jag ska bege mig till Eskilstuna för nattjobb i två nätter!

Kommer att lägga ut bilder från lägenheten när vi fått helt i ordning, så får ni se hur det ser ut :)

På återseende.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: