2009-11-09
 15:59:18

Måndag

Nu är återigen helgen slut. Har haft en underbar vecka. Födelsedag i onsdags. Fick ett pandora armband med en berlock i form av ett hjärta, av min älskling! :) 
I fredags firade min familj och släkt mig och min mamma som fyllde igår.  Vart en supermysig kväll.. :)
I lördags hade jag födelsedagsfest med mina vänner! Vart en lyckad fest :) Med massa gott tilltugg och supergod fördrink som Hanna, jag och Monia ordnade :)

Igår var som väntat en lugn dag. Låg mest i soffan hela dagen! Skulle åka jobba på natten.
Har nyligen ätit lite frukost. Gick upp runt klockan 15 idag. Var skönt att sova ut eftersom jag har en natt kvar :)

Dammsuga av lite efter festen i lördags.

På återseende :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: