2009-12-24
 00:55:28

Julafton

Idag är det julafton.. :) Himla mysigt! Vi ska snart ta och bege oss i säng så att vi orkar med hela morgondagen!

Det är tänkt att jag ska ta mig upp runt klockan 9 för att koka min egna risgrynsgröt! Får se hur morgonpigg jag är när klockan ringer! :) Sedan ska jag väcka älsklingen och vi ska äta en god julfrukost med ägg, gröt och rostat bröd! Vi ska byta våra paket på morgonen innan vi far iväg på äventyr!

Runt lunch beger vi oss till Västerås och firar jul med hans mamma, bror och mormor :) Stannar kvar och ser Kalle Anka också!

Sedan tar vi vårat pick och pack och åker till Eskilstuna och hem till mamma och pappa.. Där ska vi fira med hela pappas släkt :) Trevligt. Kan bli upp till 20 personer!

Godnatt gott folk och ha en riktigt God Jul.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: