2009-09-02
 12:56:52

Promenad genom stan


Vännen Hanna :)

I måndags dag var jag och min vän Hanna ute och gick en promenad genom stan.
Det blev över en timmes lång promenad och vi hann se lite fina platser att ta kort på.  

 

Vi hittade också lite fina blommor på vägen :)

 
 

Hanna berättade för mig att det sägs att vintern blir kall om det finns gott om rönnbär, och vi hittade väldigt
stor röda och fina rönnbär. Så vi får se om det stämmer när vintern kommer! :)
Jag hoppas dock att det inte stämmer inte i år i alla fall , eftersom vi ska flytta mitt i vintern, och då får det gärna inte vara så mycket snö och inte så himla kallt!

 

På återseende.


Elena

Det var en liten Judith som har legat där inne och ruvat, söt som socker är hon :) / Elena



PUBLICERAT: 2009-09-03, 09:08:07 | URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
Elena

Tack :) Ja allt har verkligen gått jätte bra och tack för dom fina orden. Kram E



PUBLICERAT: 2009-09-05, 10:44:45 | URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: