2009-09-10
 15:48:05

Ett tag sedan...

Nu var det ett bra tag sedan jag uppdatera såg jag..
Har jobbat sedan i söndags så har mest sovit om dagarna, så det finns inte så mycket att berätta..

Var på Mary Kay party i måndags med Jessica hos Christina. Var trevligt och jag handlade lite :)

Igår träffade jag min kusin Sandra, vi uträttade lite ärenden på Biblioteket, leksaksaffär och lite fika på Tuna Park.
Har precis varit nere på stan och kollat lite priser på förlovningsringar.. Vi var intresserade av några men jag tror nog inte att vi är det längre, vissa kostade 10 000 per ring.. Lite mycket pengar för våran ekonomi!

Ska ta och äta lite sen lunch nu.

På återseende.


elena

Tack :) Hon är slående lik både Jesper och mig, fast betydligt sötare ;)



PUBLICERAT: 2009-09-10, 18:04:47 | URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: