2009-10-01
 10:21:37

Torsdag morgon.

Idag fick jag inte sova ut som jag egentligen behövde efter tre nätters jobb.. Hade tid på vårdcentralen klockan 09.30. Men det hade i och för sig varit värre om jag hade fått dagens första tid klockan 08.00.. Blir nog kanske till att ta en eftermiddagsvila idag :)

Hann inte äta något frukost innan jag åkte så det kanske skulle fint nu :)
Idag är det dags för veckohandling igen.. Tyckte nyss att jag handlade inför förra helgen.. Veckorna bara flyger fram, känns knappt som att man hänger med :)
Jag har mycket att se fram emot dem närmaste tiden. Fullt med saker som kommer hända ända fram till nästa sommar :) Berättar mer efterhand! Så i och för sig är det bra att tiden går fort :)

På fredagdag ska jag ta tåget till Örebro. Ska ta mig till bygget och titta in vårat nya kök :) Klinkers på golvet och köksskåpen, köksluckorna har kommit :) Sedan bär det av till Marieberg för beställning av ringar! Längtar!

På fredagkväll blir jag hemma själv. Min kära sambo ska på LA Guns i Västerås.
Så jag bjöd in Hanna för en tjejkväll, god mat, trevligt sällskap och eventuellt film :)
Nu håller jag tummarna för att du ska blir tillräckligt frisk så att du orkar komma och umgås.. Hoppas, hoppas!

På lördag drar jag och 5 brudar till Norrköping för Ladies Night :) Ska bli riktigt roligt.
Bra att Jessica är en av dem, eftersom det alltid är lika kul att umgås med henne :) Tack för att du är en sådan fin vän! <3

Söndag tänkte jag ha en lugn dag hemma. Kan vara trevligt att träffa min sambo lite under min lediga helg eftersom nästa helg väntar jobbet.

Nu ska jag ta mig lite att äta, så jag piggnar till lite :)
På återseende.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: