2009-10-02
 10:01:19

Tidig morgon.

Sambons klocka ringde klockan 05.30 imorse.. Men han låg kvar i sängen till tio i 6.
Kände mig hyfsat pigg så jag gick upp och sedan dess har jag varit vaken.. Brukar gå upp med honom vissa mornar, eftersom annars är det lätt att man sover bort dagarna när man är ledig..
Ganska skönt ibland eftersom dagen känns så lång när man går upp tidigt, så då hinns det med en hel del :)

Börjar känna mig lite trött nu.. Men måste snart börja göra mig i ordning och bege mitt till tåget som ska ta mig till Örebro, så det hinns nog inte med någon vila :)

Var ute och gick en promenad förra veckan och fick till en fin bild, strax därefter kom regnet...

                          



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: