2009-10-22
 18:42:14

Höstpromenad.

Förra veckan tog jag och Hanna en promenad runt forsen som är våran vanliga promenadsträcka. Men när vi var på väg tillbaka så tyckte vi den kändes lite för kort. Så vi beslöt oss för att vandra vidare mot motionsspåret bakom badet.

                                                   
       
                                      

När vi hade kommit en bra bit in i skogen så insåg vi att vi tappat min mössa som jag hade lagt under vagnen. Så vi vände tillbaka för att se om vi hittade mössan, och visst gjorde vi det. Den låg alldeles övergiven på stigen i skogen! 

                                     
                                      Ensam och övergiven :) Mycket jobb för att hitta en liten mössa!
                                      Nu måste jag verkligen använda den i vinter så att det var värt det ;)

Promenaden blev över 2 h lång, och stegräknaren stog på över 14000 steg om jag inte minns fel :) Vart en väldigt bra motionsrunda :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: