2009-11-03
 07:51:25

Tisdag

Idag har jag bestämt mig för att hålla mig vaken hela morgonen om gubben från Abo bestämmer sig för att komma på förmiddagen idag också! Han kom för övrig aldrig tillbaka igår.. Så hoppas han kommer idag när jag är vaken, för imorgon tänkte jag ta sovmorgon eftersom det är min födelsedag :) Hela 22 år gammal.. :)

Idag har jag fått för mig att jag ska åka och shoppa lite kläder inför min födelsedagsfest på lördag!
Hoppas jag hittar det jag söker..
Alltid när man vill och har råd att shoppa så hittar man aldrig något.. Men när man inte har råd så hittar man massor av saker man vill köpa.. Hoppas på bättre tur idag :)

Imorgon får jag besök av Jessica som ville komma och fira mig :) Vad mysigt.
Måste fixa lite gott fika till oss! Ska bara fundera ut vad :)

Jag återkommer senare och berättar hur shoppingen gick men förhoppningsvis hittar jag lite kläder :)
Ha en super dag :)


Jessica

Grattis på födelsedagen finaste vän!!Ledsen att jag inte kunde komma idag, hade varit mysigt. Men jag kommer jättegärna en annan dag.Hoppas du får en jättebra dag och en rolig födelsedagsfest sen:) hittade du kläder förresten?puss



PUBLICERAT: 2009-11-04, 12:51:16 | URL: http://metrobloggen.se/jessiesroom
hanna

Grattis på födelsedagen! Om du kikar in på min blogg så kanske det finns en liten hälsning där till dig... :)



Kram på dig!



PUBLICERAT: 2009-11-04, 23:04:15 | URL: http://minlillaprinsessa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: