2009-11-02
 10:52:09

Måndag

Blev nyligen väckt av Abo som skulle in och bland annat lufta våra element. Men när jag ska öppna dörren så har han redan hunnit gått.. Han hade kanske glömt huvudnyckeln.. Får se om han kommer tillbaka! Hoppas det så att man slipper frysa om nätterna...

Ska för övrigt tvätta idag.. Annars blir det nog en lugn dag. En promenad ska hinnas med också :)

I helgen har det inte hänt allt för mycket. Har jobbat sedan i torsdagskväll.. Så har sovit mest om dagarna!
Har bytt lite nätter med Jessica så på onsdag ska hon jobba för mig. Så jag får vara ledig på min födelsedag! Underbart :)

Nu ska jag nog ta mig lite havregrynsgröt och vänta in tvättiden klockan 12.


På återseende.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: