2009-08-31
 14:56:28

Helgen

I helgen har jag befunnit mig på mitt "kära" jobb.. Så tråkigt att arbeta när alla andra är lediga.. Men man får helt enkelt vara glad att man har kvar sitt jobb i dessa tider :)

Klockan 7.00 på söndag tog jag och Jessica mig en morgonpromenad på cirka 40 minuter, innan det var dags att åk hem och sova efter nattens jobb :) Var himla skönt att gå direkt efter jobbet, och sedan bara ta det lugnt efter att man vaknat sen :) Man har gjort sitt nyttiga :) Eller vad säger du, Jessica? :)
På söndag eftermiddag hade vi besök av Poppen (Calle), han hade med sig lite fika, och vi satt och pratade massa skit :) Var trevligt!

Söndag kväll gjorde vi en supergod Lasagne med tre sorters ost. Mums :)

Allt för nu.
På återseende!


Elena

Tack Sara :) det gör det säkert är än så länge fortfarande väldigt lugn trots att det kan ske vilken dag som helst nu, så det går säkert bra :) Hoppas allt är bra med dig? / Elena



PUBLICERAT: 2009-09-01, 09:46:24 | URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
Elena

vad bra :) Ja, det ska bli så kul att snart få veta vad det är för krabat, en Envis rakare kan jag tro om den brås på sina föräldrar, både på gott och ont är jag rädd :) Men det handlar nog förhoppningsvis bara om ngra dagar till innan vi får träffa den lilla verkar det som. nu börjar det kännas att man lever och den "trevliga" lilla slemproppen har redan gtt så :) / Elena



PUBLICERAT: 2009-09-01, 14:22:22 | URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: